Pakket retour sturen?

Niet tevreden met je bestelling en wil je deze retour sturen? Dat kan heel makkelijk!

Op onze website heb je altijd 14 dagen het recht om een product retourneren te sturen. Als je hier gebruik van wilt maken, dan dien je dit aan ons te melden binnen 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen.

Denk je eraan om je bestelling terug te sturen? Aarzel niet om de klantenservice van Florafy te contacteren. Zij zorgen voor een retourlabel en begeleiden je graag bij het retourproces.

De kosten voor de retourzending worden verrekend met het terug te betalen bedrag.

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat de kunstplant en/of pot toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het wettelijke recht om je bestelling tot 14 dagen retour te melden/ te annuleren. Zo heb je na de ontvangstdatum 14 dagen de tijd om het artikel aan ons terug te sturen. Retourneren is op eigen kosten zoals vermeld staat in onze algemene voorwaarden.

Je retourzending kun je sturen naar:

Florafy

Afdeling retouren

De Bruidsbogerd 3

2671 DK Naaldwijk

 

Hoe je retourzending goed verpakken?

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wanneer is mijn retour verwerkt? 

Florafy streven ernaar om je retourzending zo snel mogelijk na ontvangst te verwerken en zodra jouw retourzending in juiste orde is ontvangen, ontvang je gelijk van ons een bevestiging. Duurt de verwerking van jouw retourzending langer dan 5 werkdagen? Neem dan contact op met onze klantenservice, het kan zijn dat van Florafy je retourzending door omstandigheden nog niet hebben kunnen verwerken.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na verwerking van de retour teruggestort op de rekening waarmee jij hebt betaald.

Beschadigd bij ontvangst?

Wanneer het artikel beschadigd is bij ontvangst, vragen we je om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice: info@florafy.nl. Wij verzoeken je om een foto te sturen van het beschadigde artikel en een foto van de meegeleverde pakbon. Wanneer wij geen volledige informatie aangeleverd krijgen, kan het langer duren voordat wij de schade melding af kunnen handelen.

Extra hulp nodig?

Heb je extra hulp nodig bij het aanmelden van je retour? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina. Neem contact op

 

Kunstplanten op kantoor.

0
    Winkelmand
    Je winkelmand is leegVerder winkelen